top of page

kafama göre

herkese yeniden merhaba! önceki yazıda geri döndüğümü söyledim ama hala biraz kırgınlık ve üşengeçlik var üstümde. vizeler yaklaşıyor ondandır.

bir yandan da her şey ancak bu kadar ters gidebilir. internetimin olmaması en büyük terslik. bünyeme ters bir kere. hayatım boyunca eve gidince internet var diye düşünürken şimdi ev adı altında yurda gittiğimde internet yok. tamam hadi ordan burdan kısıp mobil veri kullanıyoruz bu sefer de odada hat doğru düzgün çekmiyor.

sinirliyim dostlar kusura bakmayın.

okuyanlardan (ki okuyanınız var mı ondan bile emin değilim) üniversiteye gitmek üzere olan ve ilerde gidecek olan varsa seçeceğiniz yurtta en büyük kriteriniz internet olsun.

buraya geldiğimde kimse bana uzaktan eğitim adı altında bazı derslerimi internetten göreceğimi söylememişti. neyse ki devam zorunluluğu yok ama vizede ne yapacağımı bilmiyorum.

dert yakınmaya gelmişim gibi oldu. kusura bakmayın.

şimdi sitede neler yapacağımdan mı konuşalım? neler yapacağım konusunda emin değilim. bildiğiniz üzere Instagram'da oldukça aktif ve yoğunum. neredeyse bütün boş zamanımı orada kullanıyorum ve hesabı canlı tutmak için harcıyorum. sürekli tazeleyip yeni şeyler eklemeye çalışıyorum. ama olur ya Instagram üzerinden değil de burdan takip etmek isterseniz "@nothingbutread97" hesabımda paylaştıklarımı hatta belki de daha ayrıntılısını (çünkü bazen daha uzun yazmak isterken karakter sayısı yetmiyor) buraya da yazarım. belki... henüz bilmiyorum. karar vermedim.

ben böyle olumsuzluk ekleriyle donattığım okurken üzerinize karamsarlık çökerttiğim yazıyı kaldırayım en iyisi ve gideyim.

her şeyi boş verelim de sağlıklı olmak en önemlisi... sağlıcakla kalın!

not: Athena Bey Selam!

güncelleme: iyi haber başlangıç sayfamda Instagram ikonlarına basarak hesaplarıma ulaşabilirsiniz. ikonlardan gri ve birincisi sizi @nothingbutread97 , beyaz ve ikincisi olan ise kişisel hesabıma yönlendirir.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Henüz etiket yok.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page