top of page

NİTELİKLİ KİTAP LİSTESİ


Okuduğum ilk roman: AYRI DÜNYALAR

-Tudem Yayınlarının bir kitabı. Sanırım 4. veya 5. sınıfın yaz tatilinde okumuştum. İlkokul öğretmenimin verdiği okuma listesinden seçtiğim ilk kitap. İlk resimsiz kalın romanım. Kim bilir kaç defa okumuşumdur? Kitabın son sayfalarında , bitmek üzereyken salya sümük ağladığımı ve ablamın benimle dalga geçtiğini hatırlıyorum. Evet aslında tuhaf bir kitaptır ama belki de onların hatalarını yapmamamı sağlamıştır. Ama,yanlış anlamayın ama, yazarın içinde bir ergenlik pardon erken gençlik kalmış bir tutam sanırım. -

Abimin bana hediye ettiği ilk kitap: ÇOCUK KALBİ

-Küçük yaşlarda (ortaokul) evde okuyacak hiç kitabım kalmadı diye ağlarken bağırıp çağırırken ertesi gün abim eve elinde ilk defa gördüğüm cep romanı ile geldi. Hemen alıp okumuştum. Bembeyaz sayfaları vardı farklı bir kağıt hamurundan yapılmış olduğunu hemen anlamıştım. Kitabın boyutlarını kağıdını kapağını ve en baştaki sahip kutucuğunu çok hoşuma gitmişti. Bu kitap sayesinde abime “Abi Kaya” demeye alışmıştım.-

Bitirmek için sayfa numarasından gözlerimi alamadığım kitap: KEDİ SAM

-Azıcık bakınca neden okumak için ve bitirmek için aşırı zorlandığımı anlarsınız.-

Kendimi bitirmek için bile zorlamadığım kitap: İSTANBULLULAR

-Neden kendime işkence çektireyim?-

Sonunda yazarından nefret ettiğim kitap: FERAYE

Söz bir gün en başından “tekrar” başlayıp bitireceğim kitap: SOFİE’nin DÜNYASI

Okumak için sabırsızlandığım ama ne zaman kitaplığın karşısına geçip yeni başlayacak kitap arasam es geçtiğim kitap: ALIÇ AĞACININ ALTINDA

İllüstrasyonlarını aşırı beğendiğim kitap : HAYALET ŞÖVALYE

VAY BE!!!!!: YOLCU

“Hayatım değişti” dedirtecek kadar etkileyici kitap: KALP HAPİSHANESİ

Sırf kapağındaki tasarım için alıp okuduğum beğendiğim kitap: TEPETAKLAK

En en en en en ucuza aldığım kitap: BREE TANNER’in İKİNCİ HAYATI

-Bedavadan sonra en ucuza aldığım kitap. 10 kuruş! Ve sahaftan veya 2. El kitapçıdan falan da almadım. Bir alışveriş merkezinden aldım. Daha ucuza varsa bana da haber verin.-

Okuduğum ilk manga : NARUTO

Hemen hemen en eski kitabım: JANE EYRE

-bayılırım-

Yıllar önce okuduğum ama olaylarını bir türlü sindiremediğim kitap: ANA

-Pearl S. Buck-

PDF halinde okuduğum ilk kitap: HARRY POTTER FELSEFE TAŞI

Ödev için okuduğum ilk kitap: KUYUCAKLI YUSUF

-sevmiştim-

Her okuduğumda ağladığım kitap: PARKTAKİ ADAM

Salya sümük güldüğüm kitap: Bİ’ŞEY SÖYLİCEM AMA GÜLMEK YOK

Aşk romanı diyince aklıma ilk gelen kitap: İTALYANCA AŞK BAŞKADIR

İlk imzalı romanım: MENEKŞE

Küçükken korktuğum kitap: ÖĞRETMENİN NOT DEFTERİ

-İçindeki çizimler ve anlatılanlardan korkuyordum.-

Gerçekten korktuğum kitap: BİR NOEL ŞARKISI

Beni sarsan kitap: MUTLULUK SOKAĞI

Bahsetmek dahi istemediğim kitap: ARKADAŞIM OLUR MUSUN?

Kesinlikle bahsetmek istediğim kitap: SADECE BAŞBAKAN OKUSUN

“Farkında olmadan serinin diğer kitaplarını almışım” kitabı: RİSK MEVSİMİ ve DÜNYANIN GÖLGESİ

Burada okuduğum her kitaptan bahsetmek istiyorum ama bu mümkün değil. Fakat fikirlerim değişecek veya bu ilginç listeye kitap ekleyeceğim. Sürekli güncellenecek bir başlık. Bu liste dışında okuduğum diğer kitapları merak ediyorsanız Goodreads linkim:

Beni takip edebilirsiniz!

Yazının güncelliğini kontrol etmeyi unutmayın!


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Henüz etiket yok.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page