top of page

geri mi dönüş desek?

Herkese yeniden merhaba!

upuzuuuuuuuuun bir sezon arasından sonra yeniden buralardayım. hayatımın %90'ını rayına oturttum, oturtamadıklarımı kafaya takmadan yola devam ediyorum.

tabii ki değişen çok şey oldu. örneğin artık farklı bir şehirdeyim, küçüklükten beri hangi mesleği seçsem acaba sorusu cevaplanmış oldu (ilerleyen günlerde bu konuya değinirim), tek başımayım, yapmam gereken bütün resmi işleri tek başıma yapıyorum ve ilk kez kartla alışveriş yaptım (aşırı tuhaf bir his) gibi gibi.

en son güncelleme 18 eylül '16. baya geçmiş, nereden baksan bir yıl! bu dönem zarfında "bookstagram" hesabı oluşturdum ama ilk başlarda pek de umutlu değildim açıkçası. neyse ki rayına oturttuğum şeylerden biri de bu oldu. yine de geliştirmek için çaba harcamaya devam!

kitaplar hayatımın her döneminde olduğu gibi buralarda olmadığım zamanlarda da yanımdaydı. istediğim verimlilikte okuyamadım (e malum kısıtlandım birileri tarafından) ama son bir aydır acısını çıkarıyorum. tekrar hatırlatmam gerekirse elbette beni Goodreads'ten takip edebilirsiniz:

yada kullanıcı adım "buss_kya". google'da aratarak bulabilirsiniz. malesef 18 olamadığım için hala, hesabı gizliden çıkaramıyorum. (bir iki güne 18 de oluyorum bu arada, büyük bir olay da sanki)

'17 yılı benim için bir çok şey atlattığım veya kurtulduğum bir sene oldu. iyiki ve keşkeler de oldu ama iyiki'ler çoğunlukta. kazandıklarımla hayatım değişti ve daha da çok değişmesini istiyorum. hayaller falan fişman ben duygusala bağlamaya başladım sanırım. kısa keseceğim, uzun uzun yazıp sıkmak istemiyorum sonuçta yeni döndüm ama ilerisi için söz veremem! (destan da olmaz merak etmeyin)

hadi bakalım, yeni sezona hoşgeldiniz!


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Henüz etiket yok.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page