top of page

Ssinirliyim.


İyi değilim, olmayacağım da!Her seferinde kendimi üzecek bir şey bulacağım veya yapacağım ve kendi kendime bu dünyayı zindan edeceğim. Sinirliyim ama eskisi gibi çevreme hayatıma değil kendime sinirliyim. İçimden geleni yapmadığım için... Artık düşüncelerinizi kendinize saklayın benim gibi , ve benim yapamadığım şeyi yapıp içinizden nasıl geliyorsa öyle davranın! Zamanlama ne kadar önemliyse şu an da o kadar önemli. Belki de şu anda yapacağınız şey sizi çok mutlu edecek ve siz sırf başka insanlar yüzünden, onların (kötü bir sıfat kullanmadan kendimi durdurup durduramayacağımı bilmiyorum) anlamsız gereksiz (ve bildiğiniz tüm küfürler) beyinlerinin, yağlanmamış kapının gıcırtısıyla birebir benzeyen sinir bozucu sesleri gibi, size düşüncelerini görüşlerini hatta daha da ileri gidip yaptıklarınızı sizi beğenmediklerini söylemeleri... (bu sinirle bu cümleyi nasıl kurduysam artık) Sinir bozucu!! Kulaklarımı tıkamak ve istediğimi yapmak istiyorum! Anlıyor musunuz? İstediğim kişiyle görüşmek istiyorum nedensizce, istediğim kitabı okumak istiyorum yazarı ateistmiş erkek/kadın düşmanıymış insanlardan nefret ediyormuş küfür ediyormuş önemsemeden. İstediğim şarkıyı dinlemek istiyorum şarkı anlamsızmış söyleyeni bir örgüte aitmiş takmadan. Yaşamak istiyorum istediğim gibi. Sadece bunu istiyorum. Ben seçeyim sevdiklerimi, insanların "bu doğru bunu al" diye önüme sürdüklerini değil. Kendimizden başka diğerleri neden önemli ki bizim için (sevdiğimiz insanlar hariç) ? Neden hayatlarına karışıp onları zehirliyoruz? "Rahat bırakın beni!" diye bağıracağım. "Bana kötü söz söyleyen, kötü davranan herkes gitsin başımdan." Özeleştirimi ben yaparım. İlla birinin elinden olacaksa ölümüm gerekirse ben yaparım. Zaten kendime çektirdiklerim o kadar kuvvetli ki bir gün sebepsiz ölürsem stres heyecan aşırı duygu/durum/hâl değişiminden olduğunu anlarsınız. Yalvarırım kötü etkileyecekseniz beni gidin başımdan. Ha mutlu olacaksak birbirimizi tanımaktan, saygı gösterecek, sevecek, empati kuracak, hal hatır soracak, aydınlık karanlık günler demeden görüşeceksek gelin arkadaş olalım, dost olalım, aile sayalım birbirimizi; hatta benlik oluşturalım. Hayatlara karışacaksanız böyle karışın. Diğer türlü değil.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Henüz etiket yok.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page